Pojištění zásilky
Expresní řešení v případě doručení poškozené zásilky
- Přednostní vyřízení žádosti zaručeno
- Zboží poškozené při dopravě ihned vyměníme za nové
- Nebo Vám vrátíme peníze
Jednoduché uplatnění pojistky
Pokud při převzetí zásilky zjistíte, že došlo k jejímu poškození
- Událost nahlásíte na naší zákaznické lince 774 590 626
- S operátorem se domluvíte na novém termínu doručení.
- Při převzetí nového zboží odevzdáte dopravci to poškozené. (to musí být v původním obalovém materiálu)
Kdy mohu očekávat nové zboží?
Čím dříve se nám ozvete, tím rychleji bude žádost řešena ne-li ihned. V každém případě se s Vámi max. do 24 hodin spojí náš zaměstnanec a vše s Vámi domluví.
Co když nebude zboží skladem?
Domluvíme se na alternativním řešení, nebudete-li souhlasit, vrátíme Vám peníze.
Musím platit dopravu?
Ne, doprava je pochopitelně na nás. Spokojenost zákazníka je pro nás důležitá.