Pojištění zásilky

Expresní řešení v případě doručení poškozené zásilky

  • Přednostní vyřízení žádosti zaručeno
  • Zboží poškozené při dopravě ihned vyměníme za nové
  • Nebo Vám vrátíme peníze

Jednoduché uplatnění pojistky

Pokud při převzetí zásilky zjistíte, že došlo k jejímu poškození

  1. Událost nahlásíte na naší zákaznické lince 774 590 626
  2. S operátorem se domluvíte na novém termínu doručení.
  3. Při převzetí nového zboží odevzdáte dopravci to poškozené. (to musí být v původním obalovém materiálu)

Kdy mohu očekávat nové zboží?

Čím dříve se nám ozvete, tím rychleji bude žádost řešena ne-li ihned. V každém případě se s Vámi max. do 24 hodin spojí náš zaměstnanec a vše s Vámi domluví.

Co když nebude zboží skladem?

Domluvíme se na alternativním řešení, nebudete-li souhlasit, vrátíme Vám peníze.

Musím platit dopravu?

Ne, doprava je pochopitelně na nás. Spokojenost zákazníka je pro nás důležitá.