Vrácení zboží a reklamace
Pokud jste nespokojeni s nějakým výrobkem, který jste zakoupili v našem e-shopu, neváhejte nám to oznámit. Jsme zde, abychom vám pomohli vyřešit veškeré problémy, které nastaly.
Vrácení zboží do 30 dnů
Chápeme, že někdy zakoupené zboží nemusí zcela vyhovovat vašim očekáváním. Ať už jde o barevnou odchylku, nesprávnou velikost, nebo jinou nespokojenost. Jsme zde, abychom pomohli vyřešit tuto situaci co nejrychleji a co nejlépe pro vás. Prosím, vyplňte následující formulář, který bude zpracován co nejdříve a budeme vás informovat o dalším postupu vrácení zboží.
Reklamace zboží
Pokud jste narazili na problém s některým z našich výrobků neváhejte nás kontaktovat. Kvalita a Vaše spokojenost jsou pro nás velmi důležité, a proto vám chceme co nejrychleji pomoci vyřešit tuto situaci. Prosím, vyplňte následující formulář, který bude zpracován co nejdříve a budeme vás informovat o dalším postupu reklamace zboží.
Prodloužená lhůta vrácení zboží na 30 dnů
Výrobek zakoupený přes běžný internetový obchod máte možnost vrátit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. My jsme pro Vás tuto lhůtu prodloužili na 30 dnů. Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 30 kalendářních dnů a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně). Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.
Je nutný originál obal?
Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má www.dk-obchod.cz právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.
Mohu si zboží vyzkoušet?
Ano můžete. Nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Zboží může být použito, ale je třeba myslet na náklady, které bude mít www.dk-obchod.cz s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě.
Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvede do původního stavu sami (očištění, zkompletování, správné zabalení apod.) S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně.
Jaké dokumenty přiložit?
Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.
Nejlepší možností je zaslání vyplněného odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy a nákupního dokladu, který jste obdrželi na svoji e-mailovou adresu.
Kde zboží vrátit?
Zboží můžete vrátit v místě naší provozovny.
Své právo na vrácení zboží můžete uplatnit také písemně, a to odstoupením od smlouvy a zasláním zboží nejlépe přepravní firmou Toptrans na adresu provozovny:
- Hostovského 525
- Hronov 54931
Osobní vrácení zboží na provozovně
- PO-PÁ: 9:00 - 16:00
Je dobré vědět
Vrácené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vráceného zboží zpět na naše reklamační oddělení ( případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno). Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.